Andrzej Daniluk
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Strategie marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 8 (1) / s. 41 - 542014CZYSTY TEKST
Andrzej Daniluk, Strategie marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 8 (1), s. 41 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Daniluk", title = "Strategie marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 8 (1)", pages = "41 - 54" }
-
Uwarunkowania realizacji wspólnych projektów w ramach współpracy transgranicznej podlaskich przedsiębiorstw Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 6 (1) / s. 277 - 2892014CZYSTY TEKST
Andrzej Daniluk, Uwarunkowania realizacji wspólnych projektów w ramach współpracy transgranicznej podlaskich przedsiębiorstw, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 6 (1), s. 277 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Daniluk", title = "Uwarunkowania realizacji wspólnych projektów w ramach współpracy transgranicznej podlaskich przedsiębiorstw", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 6 (1)", pages = "277 - 289" }