TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Hipermedialne e-podręczniki - nowe medium w edukacji tożsamościowej = Hypermedia Textbooks - the New Medium in Identity Education Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 2(20) / s. 256 - 2612017CZYSTY TEKST
Joanna Jurczyk-Rygałło, Hipermedialne e-podręczniki - nowe medium w edukacji tożsamościowej = Hypermedia Textbooks - the New Medium in Identity Education , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 2(20), s. 256 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Jurczyk-Rygałło", title = "Hipermedialne e-podręczniki - nowe medium w edukacji tożsamościowej = Hypermedia Textbooks - the New Medium in Identity Education ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 2(20)", pages = "256 - 261" }