Dorota Klus-Stańska
14 artykuły w 5 czasopismach
-
Narracja w badaniu i kształceniu nauczycieli / Dorota Klus-Stańska. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2002 / Tom 14 / Numer 1(26) / s. 111 - 1262002CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Narracja w badaniu i kształceniu nauczycieli / Dorota Klus-Stańska., Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 1(26), s. 111 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Narracja w badaniu i kształceniu nauczycieli / Dorota Klus-Stańska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 1(26)", pages = "111 - 126" }
-
Urzekający kalejdoskop znaczeń w "Pedagogice miejsca" pod red. Marii Mendel / Dorota Klus-Stańska. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2007 / Tom 19 / Numer 1(36) / s. 144 - 1482007CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Maria Mendel, Urzekający kalejdoskop znaczeń w "Pedagogice miejsca" pod red. Marii Mendel / Dorota Klus-Stańska., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 1(36), s. 144 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska, Maria Mendel", title = "Urzekający kalejdoskop znaczeń w "Pedagogice miejsca" pod red. Marii Mendel / Dorota Klus-Stańska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 1(36)", pages = "144 - 148" }
-
Więcej sensu czy bezsensu w edukacji wczesnoszkolnej? / Zuzanna Zbróg. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2005 / Tom 17 / Numer 2(33) / s. 188 - 1932005CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Marzenna Nowicka, Zuzanna Zbróg, Więcej sensu czy bezsensu w edukacji wczesnoszkolnej? / Zuzanna Zbróg., Forum Oświatowe, 2005 / Tom 17 / Numer 2(33), s. 188 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska, Marzenna Nowicka, Zuzanna Zbróg", title = "Więcej sensu czy bezsensu w edukacji wczesnoszkolnej? / Zuzanna Zbróg.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2005 / Tom 17 / Numer 2(33)", pages = "188 - 193" }
-
"Światy dziecięcych znaczeń", red. Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2004 : [recenzja] / Hanna Kędzierska Opublikowano w: Forum Oświatowe 2005 / Tom 17 / Numer 1(32) / s. 208 - 2112005CZYSTY TEKST
Hanna Kędzierska, Dorota Klus-Stańska, "Światy dziecięcych znaczeń", red. Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2004 : [recenzja] / Hanna Kędzierska, Forum Oświatowe, 2005 / Tom 17 / Numer 1(32), s. 208 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Kędzierska, Dorota Klus-Stańska", title = ""Światy dziecięcych znaczeń", red. Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2004 : [recenzja] / Hanna Kędzierska", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2005 / Tom 17 / Numer 1(32)", pages = "208 - 211" }
-
Wiedza, która zniewala - transmisyjne tradycje w szkolnej edukacji / Dorota Klus-Stańska. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2012 / Tom 24 / Numer 1(46) / s. 21 - 402012CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Wiedza, która zniewala - transmisyjne tradycje w szkolnej edukacji / Dorota Klus-Stańska., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 21 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Wiedza, która zniewala - transmisyjne tradycje w szkolnej edukacji / Dorota Klus-Stańska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "21 - 40" }
-
Rzecz o ryzyku kulturowej nieadekwatności edukacji szkolnej / Dorota Klus-Stańska. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2005 / Tom 17 / Numer 1(32) / s. 23 - 462005CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Rzecz o ryzyku kulturowej nieadekwatności edukacji szkolnej / Dorota Klus-Stańska., Forum Oświatowe, 2005 / Tom 17 / Numer 1(32), s. 23 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Rzecz o ryzyku kulturowej nieadekwatności edukacji szkolnej / Dorota Klus-Stańska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2005 / Tom 17 / Numer 1(32)", pages = "23 - 46" }
-
„Nasz elementarz” – krótki opis daru, który zubaża obdarowanych Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 4(27) / s. 24 - 442014CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, „Nasz elementarz” – krótki opis daru, który zubaża obdarowanych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 4(27), s. 24 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "„Nasz elementarz” – krótki opis daru, który zubaża obdarowanych", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 4(27)", pages = "24 - 44" }
-
Metodologiczny status badań eklektycznych w pedagogice Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2016 / Tom 7 / Numer 2 (15) / s. 45 - 602016CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Metodologiczny status badań eklektycznych w pedagogice , Studia z Teorii Wychowania, 2016 / Tom 7 / Numer 2 (15), s. 45 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Metodologiczny status badań eklektycznych w pedagogice ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2016 / Tom 7 / Numer 2 (15)", pages = "45 - 60" }
-
Nauczanie początkowe jako wczesny trening do marginalizacji : kontrowersyjność społecznej wiedzy szkolnej / Dorota Klus-Stańska. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2011 / Tom 23 / Numer 1(44) / s. 5 - 252011CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Nauczanie początkowe jako wczesny trening do marginalizacji : kontrowersyjność społecznej wiedzy szkolnej / Dorota Klus-Stańska., Forum Oświatowe, 2011 / Tom 23 / Numer 1(44), s. 5 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Nauczanie początkowe jako wczesny trening do marginalizacji : kontrowersyjność społecznej wiedzy szkolnej / Dorota Klus-Stańska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2011 / Tom 23 / Numer 1(44)", pages = "5 - 25" }
-
Polska wersja integracji treści w perspektywie teorii psychologicznych / Dorota Klus-Stańska. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2005 / Tom 17 / Numer 2(33) / s. 71 - 952005CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Polska wersja integracji treści w perspektywie teorii psychologicznych / Dorota Klus-Stańska., Forum Oświatowe, 2005 / Tom 17 / Numer 2(33), s. 71 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Polska wersja integracji treści w perspektywie teorii psychologicznych / Dorota Klus-Stańska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2005 / Tom 17 / Numer 2(33)", pages = "71 - 95" }
-
Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego : między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwem Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 3(30) / s. 7 - 222015CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego : między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwem, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego : między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwem", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "7 - 22" }
-
Gdy słowa wiodą na manowce : krótka rzecz o pułapce polskiej metodyki Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 2(33) / s. 9 - 222016CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Gdy słowa wiodą na manowce : krótka rzecz o pułapce polskiej metodyki, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 2(33), s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Gdy słowa wiodą na manowce : krótka rzecz o pułapce polskiej metodyki", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 2(33)", pages = "9 - 22" }
-
(Anty)edukacja, która może odmienić i dać początek... Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 2 / s. 97 - 1032015CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Martyna Szczotka, (Anty)edukacja, która może odmienić i dać początek..., Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 2, s. 97 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska, Martyna Szczotka", title = "(Anty)edukacja, która może odmienić i dać początek...", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 2", pages = "97 - 103" }
-
"Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja] / Jolanta Kruk. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 1 (53) / s. 99 - 1052011CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Jolanta Kruk, "Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja] / Jolanta Kruk., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 1 (53), s. 99 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska, Jolanta Kruk", title = ""Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja] / Jolanta Kruk.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 1 (53)", pages = "99 - 105" }