TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Impact of the COVID-19 Pandemic on Changing the Content of Social Media Advertising = Wpływ pandemii COVID-19 na zmianę treści reklam w mediach społecznościowych Opublikowano w: Studia Ecologiae et Bioethicae 2021 / Tom 19 / Numer 3 / s. 61 - 712021CZYSTY TEKST
Andrea Seberíni, Miroslava Tokovska, Impact of the COVID-19 Pandemic on Changing the Content of Social Media Advertising = Wpływ pandemii COVID-19 na zmianę treści reklam w mediach społecznościowych , Studia Ecologiae et Bioethicae, 2021 / Tom 19 / Numer 3, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Andrea Seberíni, Miroslava Tokovska", title = "Impact of the COVID-19 Pandemic on Changing the Content of Social Media Advertising = Wpływ pandemii COVID-19 na zmianę treści reklam w mediach społecznościowych ", journal = "Studia Ecologiae et Bioethicae", issue = "2021 / Tom 19 / Numer 3", pages = "61 - 71" }