Marzena Heliak
2 artykuły w 2 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Szlak św. Jakuba jako markowy produkt turystyczny na Dolnym Śląsku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 4 (20) / s. 203 - 2152012CZYSTY TEKST
Marzena Heliak, Szlak św. Jakuba jako markowy produkt turystyczny na Dolnym Śląsku, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 4 (20), s. 203 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Heliak", title = "Szlak św. Jakuba jako markowy produkt turystyczny na Dolnym Śląsku", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 4 (20)", pages = "203 - 215" }
-
Zielone Szlaki Greenways jako produkt turystyczny Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 52 / s. 475 - 4832010CZYSTY TEKST
Marzena Heliak, Zielone Szlaki Greenways jako produkt turystyczny, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 52, s. 475 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Heliak", title = "Zielone Szlaki Greenways jako produkt turystyczny", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 52", pages = "475 - 483" }