Piotr Piestrzyński
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Satysfakcja klienta - wykorzystanie metody servqual do oceny jakości wybranych usług turystycznych Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 35 - 452007CZYSTY TEKST
Piotr Piestrzyński, Satysfakcja klienta - wykorzystanie metody servqual do oceny jakości wybranych usług turystycznych, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 35 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Piestrzyński", title = "Satysfakcja klienta - wykorzystanie metody servqual do oceny jakości wybranych usług turystycznych", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "35 - 45" }