Sławmoir Czarniewski
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Komunikacja bezpośrednia jako główny kierunek współczesnej promocji Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2008 / Tom 7 / Numer 2 / s. 19 - 262008CZYSTY TEKST
Sławmoir Czarniewski, Komunikacja bezpośrednia jako główny kierunek współczesnej promocji, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 19 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Sławmoir Czarniewski", title = "Komunikacja bezpośrednia jako główny kierunek współczesnej promocji", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "19 - 26" }