Rafał Mierzwiak
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Teoretyczno-metodologiczne aspekty marketingu mix Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2008 / Tom 7 / Numer 2 / s. 61 - 672008CZYSTY TEKST
Rafał Mierzwiak, Teoretyczno-metodologiczne aspekty marketingu mix, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 61 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mierzwiak", title = "Teoretyczno-metodologiczne aspekty marketingu mix", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "61 - 67" }
-
Empiryczna weryfikacja uniwersalnej skali stanów względnych = The empirical verification of the Kolman's universal interpretative scale Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 10 (1) / s. 335 - 3502014CZYSTY TEKST
Joanna Kijewska, Rafał Mierzwiak, Empiryczna weryfikacja uniwersalnej skali stanów względnych = The empirical verification of the Kolman's universal interpretative scale, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 10 (1), s. 335 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kijewska, Rafał Mierzwiak", title = "Empiryczna weryfikacja uniwersalnej skali stanów względnych = The empirical verification of the Kolman's universal interpretative scale", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 10 (1)", pages = "335 - 350" }