Stanisław Czarniewski
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Przesyłka bezpośrednia jako narzędzie marketingu bezpośredniego Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2009 / Tom 9 / Numer 2 / s. 97 - 1032009CZYSTY TEKST
Stanisław Czarniewski, Przesyłka bezpośrednia jako narzędzie marketingu bezpośredniego, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2009 / Tom 9 / Numer 2, s. 97 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Czarniewski", title = "Przesyłka bezpośrednia jako narzędzie marketingu bezpośredniego", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2009 / Tom 9 / Numer 2", pages = "97 - 103" }