TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Autoformacja w procesie profesjonalizacji nauczycieli — funkcja, sens i znaczenie Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2015 / Numer 1 / s. 73 - 872015CZYSTY TEKST
Philippe Maubant, Lucie Roger, Ewa Marynowicz-Hetka, Elżbieta Kowalska-Dubas, Grażyna Karbowska, Autoformacja w procesie profesjonalizacji nauczycieli — funkcja, sens i znaczenie, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 73 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Philippe Maubant, Lucie Roger, Ewa Marynowicz-Hetka, Elżbieta Kowalska-Dubas, Grażyna Karbowska", title = "Autoformacja w procesie profesjonalizacji nauczycieli — funkcja, sens i znaczenie", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "73 - 87" }