Maciej Pilarz
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Zastosowanie marketingu w działalności polskich klubów piłkarskich na przykładzie KKS Lech Poznań S.A. Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2009 / Numer 7 / s. 13 - 202009CZYSTY TEKST
Maciej Pilarz, Agnieszka Widawska-Stanisz, Zastosowanie marketingu w działalności polskich klubów piłkarskich na przykładzie KKS Lech Poznań S.A., Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 13 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Pilarz, Agnieszka Widawska-Stanisz", title = "Zastosowanie marketingu w działalności polskich klubów piłkarskich na przykładzie KKS Lech Poznań S.A.", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "13 - 20" }