Sebastian Marcin Jabłoński
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
The Nature and Importance of Sports Marketing in TEH Age and TEH Current Global Processes Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2009 / Numer 7 / s. 29 - 342009CZYSTY TEKST
Sebastian Marcin Jabłoński, The Nature and Importance of Sports Marketing in TEH Age and TEH Current Global Processes, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 29 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Marcin Jabłoński", title = "The Nature and Importance of Sports Marketing in TEH Age and TEH Current Global Processes", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "29 - 34" }