Anna Góźdż
2 artykuły w 2 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Sponsoring - czyżby 5 element promocji-mix? Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2009 / Numer 7 / s. 35 - 382009CZYSTY TEKST
Anna Góźdż, Sponsoring - czyżby 5 element promocji-mix?, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 35 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Góźdż", title = "Sponsoring - czyżby 5 element promocji-mix?", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "35 - 38" }
-
Marketing Polski po wejściu do Unii Europejskiej : analiza SWOT Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 14 / s. 133 - 1422008CZYSTY TEKST
Anna Góźdż, Marketing Polski po wejściu do Unii Europejskiej : analiza SWOT, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 14, s. 133 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Góźdż", title = "Marketing Polski po wejściu do Unii Europejskiej : analiza SWOT", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 14", pages = "133 - 142" }