TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2020 / Tom 31 / Numer 2 / s. 125 - 1412020CZYSTY TEKST
Artur Arkit, Maciej Puchała, Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2020 / Tom 31 / Numer 2, s. 125 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Arkit, Maciej Puchała", title = "Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2020 / Tom 31 / Numer 2", pages = "125 - 141" }