TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Badania wartości społecznej przedsiębiorczości postrzeganej jako siła napędowa społecznej innowacji w sektorze prywatnym Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 3(17) / s. 23 - 362015CZYSTY TEKST
Oana-Maria Fotea, Badania wartości społecznej przedsiębiorczości postrzeganej jako siła napędowa społecznej innowacji w sektorze prywatnym , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Oana-Maria Fotea", title = "Badania wartości społecznej przedsiębiorczości postrzeganej jako siła napędowa społecznej innowacji w sektorze prywatnym ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "23 - 36" }