TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Badanie modelu dojrzałości procesu jako paradygmatu doskonalenia procesu reklamowego Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 2(32) / s. 1 - 262019CZYSTY TEKST
Daniel Adrian Doss, Russ Henley, Qiuqi Hong, Trey Picket, Badanie modelu dojrzałości procesu jako paradygmatu doskonalenia procesu reklamowego , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 1 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Adrian Doss, Russ Henley, Qiuqi Hong, Trey Picket", title = "Badanie modelu dojrzałości procesu jako paradygmatu doskonalenia procesu reklamowego ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "1 - 26" }