-
Zrozumienie czynników wpływających na intencje zakupowe konsumentów w internecie za pośrednictwem aplikacji mobilnej : postrzegana łatwość użytkowania, postrzegana użyteczność, jakość systemu, jakość informacji oraz jakość usług Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 2(32) / s. 175 - 2052019CZYSTY TEKST
Markun Hanjaya, Kenny S. Kom, Freddy Gunawan, Zrozumienie czynników wpływających na intencje zakupowe konsumentów w internecie za pośrednictwem aplikacji mobilnej : postrzegana łatwość użytkowania, postrzegana użyteczność, jakość systemu, jakość informacji oraz jakość usług , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 175 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Markun Hanjaya, Kenny S. Kom, Freddy Gunawan", title = "Zrozumienie czynników wpływających na intencje zakupowe konsumentów w internecie za pośrednictwem aplikacji mobilnej : postrzegana łatwość użytkowania, postrzegana użyteczność, jakość systemu, jakość informacji oraz jakość usług ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "175 - 205" }