Magdalena Lidia Rzemieniak
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Unijne normy prawne a konkurencyjność przedsiębiorstw na przykładzie reklamy porównawczej Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2000 / Tom 8 / s. 49 - 582000CZYSTY TEKST
Magdalena Lidia Rzemieniak, Unijne normy prawne a konkurencyjność przedsiębiorstw na przykładzie reklamy porównawczej , International Journal of Management and Economics, 2000 / Tom 8, s. 49 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Lidia Rzemieniak", title = "Unijne normy prawne a konkurencyjność przedsiębiorstw na przykładzie reklamy porównawczej ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2000 / Tom 8", pages = "49 - 58" }
-
Proces rebrandingu jako efekt współpracy przedsiębiorstwa z otoczeniem Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2011 / Tom 32 / s. 369 - 3902011CZYSTY TEKST
Magdalena Lidia Rzemieniak, Proces rebrandingu jako efekt współpracy przedsiębiorstwa z otoczeniem , International Journal of Management and Economics, 2011 / Tom 32, s. 369 - 390
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Lidia Rzemieniak", title = "Proces rebrandingu jako efekt współpracy przedsiębiorstwa z otoczeniem ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2011 / Tom 32", pages = "369 - 390" }