L. Klepacz
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Postępująca globalizacja kulturowa na przykładzie reklamy wybranej kategorii produktów (FMCG) Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2001 / Tom 3 / Numer 2 / s. 275 - 2952001CZYSTY TEKST
L. Klepacz, L. Stefańczyk, J. Turajczyk, Postępująca globalizacja kulturowa na przykładzie reklamy wybranej kategorii produktów (FMCG), Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2001 / Tom 3 / Numer 2, s. 275 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " L. Klepacz, L. Stefańczyk, J. Turajczyk", title = "Postępująca globalizacja kulturowa na przykładzie reklamy wybranej kategorii produktów (FMCG)", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2001 / Tom 3 / Numer 2", pages = "275 - 295" }