Mariusz Glinkowski
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Zastosowanie narzędzi promocji w stowarzyszeniu użyteczności publicznej - Związek Harcerstwa Polskiego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2004 / Tom 5 / Numer 2 / s. 67 - 752004CZYSTY TEKST
Mariusz Glinkowski, Zastosowanie narzędzi promocji w stowarzyszeniu użyteczności publicznej - Związek Harcerstwa Polskiego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2004 / Tom 5 / Numer 2, s. 67 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Glinkowski", title = "Zastosowanie narzędzi promocji w stowarzyszeniu użyteczności publicznej - Związek Harcerstwa Polskiego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2004 / Tom 5 / Numer 2", pages = "67 - 75" }
-
technologie informacyjne w kreowaniu bezpiecznej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2009 / Tom 10 / Numer 7 / s. 85 - 922009CZYSTY TEKST
Mariusz Glinkowski, Stanisław Mikołajczyk, technologie informacyjne w kreowaniu bezpiecznej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2009 / Tom 10 / Numer 7, s. 85 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Glinkowski, Stanisław Mikołajczyk", title = "technologie informacyjne w kreowaniu bezpiecznej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2009 / Tom 10 / Numer 7", pages = "85 - 92" }
-
Formy handlu na rynku polskim Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2006 / Tom 7 / Numer 2 / s. 85 - 942006CZYSTY TEKST
Mariusz Glinkowski, Adrianna Książczyk, Formy handlu na rynku polskim , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2006 / Tom 7 / Numer 2, s. 85 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Glinkowski, Adrianna Książczyk", title = "Formy handlu na rynku polskim ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2006 / Tom 7 / Numer 2", pages = "85 - 94" }