Ewa Solarczyk-Ambrozik
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Znaczenie teorii andragogicznych dla wyjaśnienia i prognozowania aktywności edukacyjnej dorosłych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 2 (34) / s. 9 - 222006CZYSTY TEKST
Ewa Solarczyk-Ambrozik, Znaczenie teorii andragogicznych dla wyjaśnienia i prognozowania aktywności edukacyjnej dorosłych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Solarczyk-Ambrozik", title = "Znaczenie teorii andragogicznych dla wyjaśnienia i prognozowania aktywności edukacyjnej dorosłych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "9 - 22" }
-
Oświata dorosłych w zmieniającej się rzeczywistości - między nowoczesnością a postmodernizmem Opublikowano w: Chowanna 2005 / Tom 2 / s. 56 - 682005CZYSTY TEKST
Ewa Solarczyk-Ambrozik, Oświata dorosłych w zmieniającej się rzeczywistości - między nowoczesnością a postmodernizmem , Chowanna, 2005 / Tom 2, s. 56 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Solarczyk-Ambrozik", title = "Oświata dorosłych w zmieniającej się rzeczywistości - między nowoczesnością a postmodernizmem ", journal = "Chowanna", issue = "2005 / Tom 2", pages = "56 - 68" }
-
"Kształcenie ustawiczne w perspektywie globalnej i lokalnej. Między wymogami rynku a indywidualnymi strategiami edukacyjnymi", Ewa Solarczyk-Ambrozik, Poznań, 2004 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2005 / Tom 2 / s. 189 - 1922005CZYSTY TEKST
Ewa Solarczyk-Ambrozik, Urszula Tabor, "Kształcenie ustawiczne w perspektywie globalnej i lokalnej. Między wymogami rynku a indywidualnymi strategiami edukacyjnymi", Ewa Solarczyk-Ambrozik, Poznań, 2004 : [recenzja], Chowanna, 2005 / Tom 2, s. 189 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Solarczyk-Ambrozik, Urszula Tabor", title = ""Kształcenie ustawiczne w perspektywie globalnej i lokalnej. Między wymogami rynku a indywidualnymi strategiami edukacyjnymi", Ewa Solarczyk-Ambrozik, Poznań, 2004 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2005 / Tom 2", pages = "189 - 192" }
-
"System oświaty dorosłych a postawy robotników wobec kształcenia", Ewa Solarczyk-Ambrozik, Poznań 1992 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 1993 / Tom 37 / Numer 2 / s. 198 - 1991993CZYSTY TEKST
Bronisław Gołębiowski, Ewa Solarczyk-Ambrozik, "System oświaty dorosłych a postawy robotników wobec kształcenia", Ewa Solarczyk-Ambrozik, Poznań 1992 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 1993 / Tom 37 / Numer 2, s. 198 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Gołębiowski, Ewa Solarczyk-Ambrozik", title = ""System oświaty dorosłych a postawy robotników wobec kształcenia", Ewa Solarczyk-Ambrozik, Poznań 1992 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1993 / Tom 37 / Numer 2", pages = "198 - 199" }
-
Dorosły uczeń w świecie cyfrowej transformacji nowym ekosystemie uczenia się Opublikowano w: Colloquium 2021 / Numer 4 / s. 221 - 2342021CZYSTY TEKST
Ewa Solarczyk-Ambrozik, Dorosły uczeń w świecie cyfrowej transformacji nowym ekosystemie uczenia się , Colloquium, 2021 / Numer 4, s. 221 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Solarczyk-Ambrozik", title = "Dorosły uczeń w świecie cyfrowej transformacji nowym ekosystemie uczenia się ", journal = "Colloquium", issue = "2021 / Numer 4", pages = "221 - 234" }