Maria Chełkowska
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Damski i męski świat biznesu : merkantylizm psychiczny oraz percepcja kryzysu ekonomicznego i własnego sukcesu Opublikowano w: Kobieta i Biznes : akademicko-gospodarcze forum 2014 / Tom 22 / Numer 1-4 / s. 5 - 152014CZYSTY TEKST
Maria Chełkowska, Mariola Paruzel-Czachura, Damski i męski świat biznesu : merkantylizm psychiczny oraz percepcja kryzysu ekonomicznego i własnego sukcesu, Kobieta i Biznes : akademicko-gospodarcze forum, 2014 / Tom 22 / Numer 1-4, s. 5 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Chełkowska, Mariola Paruzel-Czachura", title = "Damski i męski świat biznesu : merkantylizm psychiczny oraz percepcja kryzysu ekonomicznego i własnego sukcesu", journal = "Kobieta i Biznes : akademicko-gospodarcze forum", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 1-4", pages = "5 - 15" }
-
The masculine and feminine business world : psychological mercantilism and perceptions of economic crisis and one’s own success Opublikowano w: Kobieta i Biznes : akademicko-gospodarcze forum 2014 / Tom 22 / Numer 1-4 / s. 36 - 462014CZYSTY TEKST
Maria Chełkowska, Mariola Paruzel-Czachura, The masculine and feminine business world : psychological mercantilism and perceptions of economic crisis and one’s own success, Kobieta i Biznes : akademicko-gospodarcze forum, 2014 / Tom 22 / Numer 1-4, s. 36 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Chełkowska, Mariola Paruzel-Czachura", title = "The masculine and feminine business world : psychological mercantilism and perceptions of economic crisis and one’s own success", journal = "Kobieta i Biznes : akademicko-gospodarcze forum", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 1-4", pages = "36 - 46" }