Rafał Seliga
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Komunikacja marketingowa w sytuacji kryzysowej na przykładzie zagrożenia zarażeniem wirusem ptasiej grypy Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2009 / Tom 10 / Numer 3 / s. 277 - 2852009CZYSTY TEKST
Rafał Seliga, Joanna Sułkowska, Komunikacja marketingowa w sytuacji kryzysowej na przykładzie zagrożenia zarażeniem wirusem ptasiej grypy, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2009 / Tom 10 / Numer 3, s. 277 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Seliga, Joanna Sułkowska", title = "Komunikacja marketingowa w sytuacji kryzysowej na przykładzie zagrożenia zarażeniem wirusem ptasiej grypy", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2009 / Tom 10 / Numer 3", pages = "277 - 285" }