Paweł Świątek
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Immersja w grach MMO, czyli o "farmieniu expa" słów kilka Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2012 / Tom 2 / s. 94 - 1002012CZYSTY TEKST
Paweł Świątek, Immersja w grach MMO, czyli o "farmieniu expa" słów kilka , Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2012 / Tom 2, s. 94 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Świątek", title = "Immersja w grach MMO, czyli o "farmieniu expa" słów kilka ", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2012 / Tom 2", pages = "94 - 100" }
-
Rodzaje gier użytkowych (serious games) oraz ich zastosowanie w edukacji – opis zjawiska Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura 2014 / Tom 6 / s. 95 - 1052014CZYSTY TEKST
Paweł Świątek, Rodzaje gier użytkowych (serious games) oraz ich zastosowanie w edukacji – opis zjawiska, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, 2014 / Tom 6, s. 95 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Świątek", title = "Rodzaje gier użytkowych (serious games) oraz ich zastosowanie w edukacji – opis zjawiska", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura", issue = "2014 / Tom 6", pages = "95 - 105" }
-
Zjawisko odwróconego product placement jako rodzaj strategii intertekstualnej w grze Fallout 3 Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2011 / Tom 1 / s. 120 - 1252011CZYSTY TEKST
Paweł Świątek, Zjawisko odwróconego product placement jako rodzaj strategii intertekstualnej w grze Fallout 3 , Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2011 / Tom 1, s. 120 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Świątek", title = "Zjawisko odwróconego product placement jako rodzaj strategii intertekstualnej w grze Fallout 3 ", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2011 / Tom 1", pages = "120 - 125" }
-
Zdigitalizowana (betonowa) dżungla : miasto w grach wideo : naśladownictwo Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica 2014 / Tom 2 / s. 147 - 1572014CZYSTY TEKST
Paweł Świątek, Zdigitalizowana (betonowa) dżungla : miasto w grach wideo : naśladownictwo, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2014 / Tom 2, s. 147 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Świątek", title = "Zdigitalizowana (betonowa) dżungla : miasto w grach wideo : naśladownictwo", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2014 / Tom 2", pages = "147 - 157" }
-
Gra czy film interaktywny? : czyli o wizualności współczesnych produkcji cRPG na przykładzie gry "Wiedźmin 2" Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura 2013 / Tom 5 / s. 162 - 1682013CZYSTY TEKST
Paweł Świątek, Gra czy film interaktywny? : czyli o wizualności współczesnych produkcji cRPG na przykładzie gry "Wiedźmin 2", Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, 2013 / Tom 5, s. 162 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Świątek", title = "Gra czy film interaktywny? : czyli o wizualności współczesnych produkcji cRPG na przykładzie gry "Wiedźmin 2"", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura", issue = "2013 / Tom 5", pages = "162 - 168" }