Anna Knapik
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Calimeromarketing : filozofia marketingowa dla drobnych przedsiębiorców Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 64 - 702009CZYSTY TEKST
Anna Knapik, Calimeromarketing : filozofia marketingowa dla drobnych przedsiębiorców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 64 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Knapik", title = "Calimeromarketing : filozofia marketingowa dla drobnych przedsiębiorców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "64 - 70" }
-
Instrumenty promocji wykorzystywane przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne w świetle przeprowadzonych badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 270 - 2762007CZYSTY TEKST
Anna Knapik, Instrumenty promocji wykorzystywane przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 270 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Knapik", title = "Instrumenty promocji wykorzystywane przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "270 - 276" }
-
Stopień oraz determinanty integracji instrumentów promocji mix stosowanej przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 296 - 3012006CZYSTY TEKST
Anna Knapik, Stopień oraz determinanty integracji instrumentów promocji mix stosowanej przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 296 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Knapik", title = "Stopień oraz determinanty integracji instrumentów promocji mix stosowanej przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "296 - 301" }