Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Wybrane formy bankowości elektronicznej wykorzystywane do budowania trwałych relacji z klientem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 43 - 472006CZYSTY TEKST
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Wybrane formy bankowości elektronicznej wykorzystywane do budowania trwałych relacji z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 43 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Kuczamer-Kłopotowska", title = "Wybrane formy bankowości elektronicznej wykorzystywane do budowania trwałych relacji z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "43 - 47" }
-
Badanie wizerunku marki miasta na przykładzie Gdańska Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 259 - 2662008CZYSTY TEKST
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Mariola Łuczak, Badanie wizerunku marki miasta na przykładzie Gdańska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 259 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Mariola Łuczak", title = "Badanie wizerunku marki miasta na przykładzie Gdańska", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "259 - 266" }
-
Internet jako nowoczesny instrument w procesie komunikacji marketingowej banku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 305 - 3122007CZYSTY TEKST
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Internet jako nowoczesny instrument w procesie komunikacji marketingowej banku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 305 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Kuczamer-Kłopotowska", title = "Internet jako nowoczesny instrument w procesie komunikacji marketingowej banku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "305 - 312" }
-
Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 548 - 5582009CZYSTY TEKST
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 548 - 558
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Kuczamer-Kłopotowska", title = "Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "548 - 558" }