Anna Piecuch
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Muzyka w marketingu politycznym na przykładzie polskich kampanii prezydenckich (1995–2015) Opublikowano w: Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ 2018 / Numer 39 (4) / s. 79 - 1042018CZYSTY TEKST
Anna Piecuch, Muzyka w marketingu politycznym na przykładzie polskich kampanii prezydenckich (1995–2015), Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2018 / Numer 39 (4), s. 79 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Piecuch", title = "Muzyka w marketingu politycznym na przykładzie polskich kampanii prezydenckich (1995–2015)", journal = "Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ", issue = "2018 / Numer 39 (4)", pages = "79 - 104" }
-
Music in the Political Marketing on the Example of Polish Presidential Campaigns (1995–2015) Opublikowano w: Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ 2018 / Numer No. 39 (4) / s. 87 - 1142018CZYSTY TEKST
Anna Piecuch, Music in the Political Marketing on the Example of Polish Presidential Campaigns (1995–2015), Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2018 / Numer No. 39 (4), s. 87 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Piecuch", title = "Music in the Political Marketing on the Example of Polish Presidential Campaigns (1995–2015)", journal = "Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ", issue = "2018 / Numer No. 39 (4)", pages = "87 - 114" }