Maria Lechicka-Kostuch
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Strategia komunikacji marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie turystyki biznesowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 11 - 192007CZYSTY TEKST
Maria Lechicka-Kostuch, Mariola Łuczak, Strategia komunikacji marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie turystyki biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 11 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Lechicka-Kostuch, Mariola Łuczak", title = "Strategia komunikacji marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie turystyki biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "11 - 19" }