Beata Gierczak-Korzeniowska
1 artykuły w 1 czasopismach
-
Znaczenie benchmarkingu w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw turystycznych na przykładzie Polskich Linii Lotniczych LOT SA = The Importance of Benchmarking in the Innovative Activities of Tourism Enterprises : the Case Study of LOT S.A. Polish Airlines Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2016 / Tom 26 / Numer 2 / s. 39 - 472016CZYSTY TEKST
Beata Gierczak-Korzeniowska, Znaczenie benchmarkingu w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw turystycznych na przykładzie Polskich Linii Lotniczych LOT SA = The Importance of Benchmarking in the Innovative Activities of Tourism Enterprises : the Case Study of LOT S.A. Polish Airlines , Turyzm/Tourism, 2016 / Tom 26 / Numer 2, s. 39 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gierczak-Korzeniowska", title = "Znaczenie benchmarkingu w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw turystycznych na przykładzie Polskich Linii Lotniczych LOT SA = The Importance of Benchmarking in the Innovative Activities of Tourism Enterprises : the Case Study of LOT S.A. Polish Airlines ", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2016 / Tom 26 / Numer 2", pages = "39 - 47" }