Ewelina Gajewska
12 artykuły w 4 czasopismach
-
Małe miasta - (nie)małe komplikacje... Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2012 / Numer 2(19) / s. 9 - 102012CZYSTY TEKST
Tomasz Bielak, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka, Małe miasta - (nie)małe komplikacje... , Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2012 / Numer 2(19), s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Bielak, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka", title = "Małe miasta - (nie)małe komplikacje... ", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2012 / Numer 2(19)", pages = "9 - 10" }
-
Badania nad mediami w roku 2016 Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2016 / Tom 6 / s. 9 - 112016CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Badania nad mediami w roku 2016, Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2016 / Tom 6, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = "Badania nad mediami w roku 2016", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2016 / Tom 6", pages = "9 - 11" }
-
Zmierzchy wszystkie Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2013 / Numer 2(21) / s. 9 - 112013CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Angelika Matuszek, Barbara Tomalak, Zmierzchy wszystkie, Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2013 / Numer 2(21), s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska, Angelika Matuszek, Barbara Tomalak", title = "Zmierzchy wszystkie", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2013 / Numer 2(21)", pages = "9 - 11" }
-
Sposoby realizacji funkcji perswazyjnej w ogłoszeniach z dziedzin: praca/ nauka zawodu zamieszczanych w dzienniku „Czas” w drugiej połowie XIX wieku Opublikowano w: Forum Lingwistyczne 2016 / Tom 3 / s. 23 - 302016CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Sposoby realizacji funkcji perswazyjnej w ogłoszeniach z dziedzin: praca/ nauka zawodu zamieszczanych w dzienniku „Czas” w drugiej połowie XIX wieku, Forum Lingwistyczne, 2016 / Tom 3, s. 23 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = "Sposoby realizacji funkcji perswazyjnej w ogłoszeniach z dziedzin: praca/ nauka zawodu zamieszczanych w dzienniku „Czas” w drugiej połowie XIX wieku", journal = "Forum Lingwistyczne", issue = "2016 / Tom 3", pages = "23 - 30" }
-
Językowe sposoby budowania wspólnoty świata w reklamach skierowanych do kobiet Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2011 / Numer 2(17) / s. 67 - 742011CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Językowe sposoby budowania wspólnoty świata w reklamach skierowanych do kobiet , Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2011 / Numer 2(17), s. 67 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = "Językowe sposoby budowania wspólnoty świata w reklamach skierowanych do kobiet ", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2011 / Numer 2(17)", pages = "67 - 74" }
-
Językowe gry nadawcy z odbiorcą we współczesnym dyskursie reklamy Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2011 / Tom 1 / s. 126 - 1322011CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Językowe gry nadawcy z odbiorcą we współczesnym dyskursie reklamy , Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2011 / Tom 1, s. 126 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = "Językowe gry nadawcy z odbiorcą we współczesnym dyskursie reklamy ", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2011 / Tom 1", pages = "126 - 132" }
-
"Reforma z perspektywy Bielska i Białej", red. Aleksandra E. Benot, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka, Bielsko-Biała 2018 : [recenzja] Opublikowano w: Res Gestae. Czasopismo Historyczne 2019 / Tom 8 / s. 127 - 1302019CZYSTY TEKST
Aleksandra E. Benot, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka, Jakub Pieczara, "Reforma z perspektywy Bielska i Białej", red. Aleksandra E. Benot, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka, Bielsko-Biała 2018 : [recenzja] , Res Gestae. Czasopismo Historyczne, 2019 / Tom 8, s. 127 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra E. Benot, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka, Jakub Pieczara", title = ""Reforma z perspektywy Bielska i Białej", red. Aleksandra E. Benot, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka, Bielsko-Biała 2018 : [recenzja] ", journal = "Res Gestae. Czasopismo Historyczne", issue = "2019 / Tom 8", pages = "127 - 130" }
-
"Dobro w mediach : z cienia do światła", red. Andrzej Baczyński, Michał Drożdż, Tarnów 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2015 / Tom 5 / s. 171 - 1742015CZYSTY TEKST
Andrzej Baczyński, Michał Drożdż, Ewelina Gajewska, "Dobro w mediach : z cienia do światła", red. Andrzej Baczyński, Michał Drożdż, Tarnów 2012 : [recenzja], Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2015 / Tom 5, s. 171 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Baczyński, Michał Drożdż, Ewelina Gajewska", title = ""Dobro w mediach : z cienia do światła", red. Andrzej Baczyński, Michał Drożdż, Tarnów 2012 : [recenzja]", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2015 / Tom 5", pages = "171 - 174" }
-
Czy polska reklama się zmienia? Próba refleksji na przykładzie wybranych reklam piwa od końca XIX w. do współczesności Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2006 / Numer 2(7) / s. 183 - 1962006CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Czy polska reklama się zmienia? Próba refleksji na przykładzie wybranych reklam piwa od końca XIX w. do współczesności , Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 183 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = "Czy polska reklama się zmienia? Próba refleksji na przykładzie wybranych reklam piwa od końca XIX w. do współczesności ", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "183 - 196" }
-
Słowa, które odchodzą : analiza wybranej leksyki o funkcji perswazyjnej na przykładzie polskich tekstów reklamowych początku XX wieku Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2013 / Numer 2(21) / s. 249 - 2592013CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Słowa, które odchodzą : analiza wybranej leksyki o funkcji perswazyjnej na przykładzie polskich tekstów reklamowych początku XX wieku, Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2013 / Numer 2(21), s. 249 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = "Słowa, które odchodzą : analiza wybranej leksyki o funkcji perswazyjnej na przykładzie polskich tekstów reklamowych początku XX wieku", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2013 / Numer 2(21)", pages = "249 - 259" }
-
"Ani za świętobliwie, ani zanadto świecko" - o języku "Traktatu teologicznego" Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2006 / Numer 1(6) / s. 283 - 2902006CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, "Ani za świętobliwie, ani zanadto świecko" - o języku "Traktatu teologicznego" , Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 1(6), s. 283 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = ""Ani za świętobliwie, ani zanadto świecko" - o języku "Traktatu teologicznego" ", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 1(6)", pages = "283 - 290" }
-
"Poświęcam się li tylko swemu zawodowi" - czyli o sposobach reklamowania towarów i usług na ziemiach polskich na przełomie XIX i XX w. Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2007 / Numer 2(9) / s. 287 - 2992007CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, "Poświęcam się li tylko swemu zawodowi" - czyli o sposobach reklamowania towarów i usług na ziemiach polskich na przełomie XIX i XX w. , Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2007 / Numer 2(9), s. 287 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = ""Poświęcam się li tylko swemu zawodowi" - czyli o sposobach reklamowania towarów i usług na ziemiach polskich na przełomie XIX i XX w. ", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2007 / Numer 2(9)", pages = "287 - 299" }