Jan Mosiejczuk
1 artykuły w 1 czasopismach
-
Strategia dla marki : wywiad z Janem Mosiejczukiem - dyrektorem strategicznym i partnerem agencji VA Strategic Communications, znanym z projektów strategii komunikacji dla najlepszych marek; wykładowcą na Wydziale Komunikacji Strategicznej w Marketingu w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2007 / Numer 2 / s. 71 - 722007CZYSTY TEKST
Jan Mosiejczuk, Rafał Piętka, Strategia dla marki : wywiad z Janem Mosiejczukiem - dyrektorem strategicznym i partnerem agencji VA Strategic Communications, znanym z projektów strategii komunikacji dla najlepszych marek; wykładowcą na Wydziale Komunikacji Strategicznej w Marketingu w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2007 / Numer 2, s. 71 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Mosiejczuk, Rafał Piętka", title = "Strategia dla marki : wywiad z Janem Mosiejczukiem - dyrektorem strategicznym i partnerem agencji VA Strategic Communications, znanym z projektów strategii komunikacji dla najlepszych marek; wykładowcą na Wydziale Komunikacji Strategicznej w Marketingu w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2007 / Numer 2", pages = "71 - 72" }