Jarosław Mydlarczyk
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Rola marketingu strategicznego w sektorze MSP : rozmowa z Jarosławem Mydlarczykiem właścicielem agencji marketingowej Promea, absolwentem MBA w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2009 / Numer 2 / s. 39 - 402009CZYSTY TEKST
Jarosław Mydlarczyk, Rafał Piętka, Rola marketingu strategicznego w sektorze MSP : rozmowa z Jarosławem Mydlarczykiem właścicielem agencji marketingowej Promea, absolwentem MBA w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 2, s. 39 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Mydlarczyk, Rafał Piętka", title = "Rola marketingu strategicznego w sektorze MSP : rozmowa z Jarosławem Mydlarczykiem właścicielem agencji marketingowej Promea, absolwentem MBA w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 2", pages = "39 - 40" }