Piotr Przybyłowski
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 73 - 832017CZYSTY TEKST
Piotr Przybyłowski, Anita Wilczewska, Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Przybyłowski, Anita Wilczewska", title = "Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "73 - 83" }
-
Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 167 - 1752016CZYSTY TEKST
Natalia Chomaniuk, Piotr Przybyłowski, Kinga Urbańska, Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Chomaniuk, Piotr Przybyłowski, Kinga Urbańska", title = "Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "167 - 175" }