Karolina Suchta
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 351 - 3602016CZYSTY TEKST
Dominika Kuberska, Karolina Suchta, Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 351 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kuberska, Karolina Suchta", title = "Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "351 - 360" }