Beata Paliś
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 39 - 492017CZYSTY TEKST
Beata Paliś, Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 39 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Paliś", title = "Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "39 - 49" }
-
Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadków Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 203 - 2122016CZYSTY TEKST
Beata Paliś, Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadków, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 203 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Paliś", title = "Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadków", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "203 - 212" }