Beata Gotwald-Feja
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Komunikacja marketingowa w realiach "omnichannel" : ujęcie modelowe Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 261 - 2712017CZYSTY TEKST
Beata Gotwald-Feja, Komunikacja marketingowa w realiach "omnichannel" : ujęcie modelowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 261 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gotwald-Feja", title = "Komunikacja marketingowa w realiach "omnichannel" : ujęcie modelowe", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "261 - 271" }