Jarosław Zalejski
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Wybrane elementy zarządzania marką na przykładzie marki "Żubrówka" firmy "Polmos" Białystok Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 442 - 4482006CZYSTY TEKST
Jarosław Zalejski, Wybrane elementy zarządzania marką na przykładzie marki "Żubrówka" firmy "Polmos" Białystok, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 442 - 448
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Zalejski", title = "Wybrane elementy zarządzania marką na przykładzie marki "Żubrówka" firmy "Polmos" Białystok", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "442 - 448" }
-
Strategia promocji jako czynnik rozwoju gminy : (przykład Białegostoku) Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 8 (1) / s. 499 - 5132014CZYSTY TEKST
Jarosław Zalejski, Strategia promocji jako czynnik rozwoju gminy : (przykład Białegostoku), Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 8 (1), s. 499 - 513
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Zalejski", title = "Strategia promocji jako czynnik rozwoju gminy : (przykład Białegostoku)", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 8 (1)", pages = "499 - 513" }