Natalia Żak
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 117 - 1302017CZYSTY TEKST
Natalia Żak, Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 117 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Żak", title = "Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "117 - 130" }