Tomasz Trojanowski
8 artykuły w 3 czasopismach
-
Motivating sustainable marketing staff members Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 39 - 452013CZYSTY TEKST
Tomasz Trojanowski, Motivating sustainable marketing staff members, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 39 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Trojanowski", title = "Motivating sustainable marketing staff members", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "39 - 45" }
-
Znaczenie różnic kulturowych oraz ich wpływ na prowadzenie działalności gospodarczej na rynkach zagranicznych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2010 / Tom 4 / s. 65 - 732010CZYSTY TEKST
Tomasz Trojanowski, Znaczenie różnic kulturowych oraz ich wpływ na prowadzenie działalności gospodarczej na rynkach zagranicznych , Zeszyty Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2010 / Tom 4, s. 65 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Trojanowski", title = "Znaczenie różnic kulturowych oraz ich wpływ na prowadzenie działalności gospodarczej na rynkach zagranicznych ", journal = "Zeszyty Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2010 / Tom 4", pages = "65 - 73" }
-
Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 1 / s. 141 - 1472015CZYSTY TEKST
Tomasz Trojanowski, Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 1, s. 141 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Trojanowski", title = "Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 1", pages = "141 - 147" }
-
Projektowanie działalności promocyjnej w koncepcji zrównoważonej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 5 (2) / s. 163 - 1712015CZYSTY TEKST
Tomasz Trojanowski, Projektowanie działalności promocyjnej w koncepcji zrównoważonej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 5 (2), s. 163 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Trojanowski", title = "Projektowanie działalności promocyjnej w koncepcji zrównoważonej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 5 (2)", pages = "163 - 171" }
-
Communicating product offer in the process of personal selling Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 215 - 2212013CZYSTY TEKST
Tomasz Trojanowski, Communicating product offer in the process of personal selling, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 215 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Trojanowski", title = "Communicating product offer in the process of personal selling", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "215 - 221" }
-
"Sustainable Marketing", Diane Martin, John Schouten, [b.m.] 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 2 / s. 247 - 2502018CZYSTY TEKST
Diane Martin, John Schouten, Tomasz Trojanowski, "Sustainable Marketing", Diane Martin, John Schouten, [b.m.] 2012 : [recenzja] , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 2, s. 247 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Diane Martin, John Schouten, Tomasz Trojanowski", title = ""Sustainable Marketing", Diane Martin, John Schouten, [b.m.] 2012 : [recenzja] ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 2", pages = "247 - 250" }
-
Communication of an enterprise by the use of public relations Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 1 / s. 309 - 3152014CZYSTY TEKST
Tomasz Trojanowski, Communication of an enterprise by the use of public relations, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 1, s. 309 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Trojanowski", title = "Communication of an enterprise by the use of public relations", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 1", pages = "309 - 315" }
-
Zrównoważone otoczenie społeczno-kulturowe i naturalne przedsiębiorstwa Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 2 / s. 373 - 3792014CZYSTY TEKST
Tomasz Trojanowski, Zrównoważone otoczenie społeczno-kulturowe i naturalne przedsiębiorstwa, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 2, s. 373 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Trojanowski", title = "Zrównoważone otoczenie społeczno-kulturowe i naturalne przedsiębiorstwa", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 2", pages = "373 - 379" }