Adam Drab
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Marital roles in market decision-taking Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 27 - 402012CZYSTY TEKST
Adam Drab, Roman Kozieł, Marital roles in market decision-taking, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Drab, Roman Kozieł", title = "Marital roles in market decision-taking", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "27 - 40" }
-
Rozwój zmian ról małżeńskich w podejmowaniu decyzji rynkowych Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 25 / s. 29 - 402011CZYSTY TEKST
Adam Drab, Rozwój zmian ról małżeńskich w podejmowaniu decyzji rynkowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 29 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Drab", title = "Rozwój zmian ról małżeńskich w podejmowaniu decyzji rynkowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "29 - 40" }
-
Merchandising : geneza , typologia i definicje Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2010 / Tom 4 / s. 53 - 642010CZYSTY TEKST
Adam Drab, Merchandising : geneza , typologia i definicje , Zeszyty Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2010 / Tom 4, s. 53 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Drab", title = "Merchandising : geneza , typologia i definicje ", journal = "Zeszyty Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2010 / Tom 4", pages = "53 - 64" }
-
Zmiany małżeńskich decyzji konsumpcyjnych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2006 / Tom 1 / s. 63 - 752006CZYSTY TEKST
Adam Drab, Zmiany małżeńskich decyzji konsumpcyjnych , Zeszyty Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2006 / Tom 1, s. 63 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Drab", title = "Zmiany małżeńskich decyzji konsumpcyjnych ", journal = "Zeszyty Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2006 / Tom 1", pages = "63 - 75" }
-
Marital roles in market decision-taking Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2012 / Tom 31 / s. 329 - 3462012CZYSTY TEKST
Adam Drab, Roman Kozel, Marital roles in market decision-taking, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2012 / Tom 31, s. 329 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Drab, Roman Kozel", title = "Marital roles in market decision-taking", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2012 / Tom 31", pages = "329 - 346" }