Aleksandra Gajda
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Osiągnięcia szkolne i kreatywność - w poszukiwaniu przyczyn zróżnicowania relacji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 2 (70) / s. 55 - 782015CZYSTY TEKST
Aleksandra Gajda, Osiągnięcia szkolne i kreatywność - w poszukiwaniu przyczyn zróżnicowania relacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 55 - 78
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Gajda", title = "Osiągnięcia szkolne i kreatywność - w poszukiwaniu przyczyn zróżnicowania relacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "55 - 78" }
-
Life Lessons in Polish Schools : Teachers' Attitudes Towards Girls and Boys Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2022 / Numer 14 / s. 73 - 952022CZYSTY TEKST
Aleksandra Gajda, Life Lessons in Polish Schools : Teachers' Attitudes Towards Girls and Boys, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 14, s. 73 - 95
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Gajda", title = "Life Lessons in Polish Schools : Teachers' Attitudes Towards Girls and Boys", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 14", pages = "73 - 95" }