Michał Grech
5 artykuły w 2 czasopismach
-
„Obraz uniwersytetu w opinii mieszkańców Polski” = "The image of the university in opinions of Polish citizens", Michał Grech, Wrocław 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2014 / Tom 7 / Numer 1 (12) / s. 160 - 1612014CZYSTY TEKST
Michał Grech, Damian Guzek, „Obraz uniwersytetu w opinii mieszkańców Polski” = "The image of the university in opinions of Polish citizens", Michał Grech, Wrocław 2013 : [recenzja] , Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2014 / Tom 7 / Numer 1 (12), s. 160 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Grech, Damian Guzek", title = "„Obraz uniwersytetu w opinii mieszkańców Polski” = "The image of the university in opinions of Polish citizens", Michał Grech, Wrocław 2013 : [recenzja] ", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2014 / Tom 7 / Numer 1 (12)", pages = "160 - 161" }
-
Universities in Poland in the eyes of public opinion - current state and expectations in light of research Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 185 - 1992012CZYSTY TEKST
Michał Grech, Universities in Poland in the eyes of public opinion - current state and expectations in light of research, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 185 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Grech", title = "Universities in Poland in the eyes of public opinion - current state and expectations in light of research", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "185 - 199" }
-
The image of universities from the point of view of students and high school graduates Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 295 - 3162012CZYSTY TEKST
Michał Grech, The image of universities from the point of view of students and high school graduates, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 295 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Grech", title = "The image of universities from the point of view of students and high school graduates", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "295 - 316" }
-
Wizerunek uniwersytetu w oczach maturzystów i studentów Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 359 - 3792012CZYSTY TEKST
Michał Grech, Wizerunek uniwersytetu w oczach maturzystów i studentów, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 359 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Grech", title = "Wizerunek uniwersytetu w oczach maturzystów i studentów", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "359 - 379" }
-
Uniwersytety w Polsce w oczach opinii publicznej - stan obecny i oczekiwania w świetle badań Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 401 - 4152012CZYSTY TEKST
Michał Grech, Uniwersytety w Polsce w oczach opinii publicznej - stan obecny i oczekiwania w świetle badań, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 401 - 415
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Grech", title = "Uniwersytety w Polsce w oczach opinii publicznej - stan obecny i oczekiwania w świetle badań", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "401 - 415" }