Marta Jurczak-Morris
1 articles in 1 journals
ARTICLE TITLE
YEAR
ACTIONS
-
'Pedants' vs 'Mondains' - On the Ways in which Young People Interact in the Schooling Process through the Lens of Pierre Bourdieu's Theory of Habitus and Socio-Cultural Capital Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2021 / Numer 1 (89) / p. 9 - 242021Plain Text
Marta Jurczak-Morris, 'Pedants' vs 'Mondains' - On the Ways in which Young People Interact in the Schooling Process through the Lens of Pierre Bourdieu's Theory of Habitus and Socio-Cultural Capital , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = "Marta Jurczak-Morris", title = "'Pedants' vs 'Mondains' - On the Ways in which Young People Interact in the Schooling Process through the Lens of Pierre Bourdieu's Theory of Habitus and Socio-Cultural Capital ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "9 - 24" }