Dalila Raccagni
2 articles in 1 journals
-
Re-Encountering Oneself : The MoltiMe Theatre Experience Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2022 / Numer 1 (91) / p. 75 - 892022Plain Text
Dalila Raccagni, Elena Sarzilla, Re-Encountering Oneself : The MoltiMe Theatre Experience , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2022 / Numer 1 (91), s. 75 - 89
BIBTEX@Article{ authors = "Dalila Raccagni, Elena Sarzilla", title = "Re-Encountering Oneself : The MoltiMe Theatre Experience ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2022 / Numer 1 (91)", pages = "75 - 89" }
-
Spaces for Native and Foreign-Born Parents : When Pesonal Thoughts Can Become on Opportunity for Learning Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2021 / Numer 1 (89) / p. 117 - 1272021Plain Text
Dalila Raccagni, Spaces for Native and Foreign-Born Parents : When Pesonal Thoughts Can Become on Opportunity for Learning , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 117 - 127
BIBTEX@Article{ authors = "Dalila Raccagni", title = "Spaces for Native and Foreign-Born Parents : When Pesonal Thoughts Can Become on Opportunity for Learning ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "117 - 127" }