Joanna Tkaczyk
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Rola marketingu w warunkach niepewności – w świetle zaleceń wybranych firm konsultingowych Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2011 / Tom 19 / Numer 4 / s. 84 - 942011CZYSTY TEKST
Magdalena Krzyżanowska, Joanna Tkaczyk, Rola marketingu w warunkach niepewności – w świetle zaleceń wybranych firm konsultingowych, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2011 / Tom 19 / Numer 4, s. 84 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Krzyżanowska, Joanna Tkaczyk", title = "Rola marketingu w warunkach niepewności – w świetle zaleceń wybranych firm konsultingowych", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2011 / Tom 19 / Numer 4", pages = "84 - 94" }