Paweł Morawski
8 artykuły w 3 czasopismach
-
Dwa wymiary stosunku Polaków do Rosji i Stanów Zjednoczonych (1992 i 1993) / Paweł Morawski. Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 1995 / Tom 39 / Numer 3 / s. 159 - 1731995CZYSTY TEKST
Paweł Morawski, Dwa wymiary stosunku Polaków do Rosji i Stanów Zjednoczonych (1992 i 1993) / Paweł Morawski., Kultura i Społeczeństwo, 1995 / Tom 39 / Numer 3, s. 159 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Morawski", title = "Dwa wymiary stosunku Polaków do Rosji i Stanów Zjednoczonych (1992 i 1993) / Paweł Morawski.", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1995 / Tom 39 / Numer 3", pages = "159 - 173" }
-
Logistyka sklepów Internetowych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 9 / s. 125 - 1402011CZYSTY TEKST
Paweł Morawski, Logistyka sklepów Internetowych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 9, s. 125 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Morawski", title = "Logistyka sklepów Internetowych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 9", pages = "125 - 140" }
-
Narzędzia promocji w handlu internetowym Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 131 - 1622012CZYSTY TEKST
Paweł Morawski, Narzędzia promocji w handlu internetowym , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 131 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Morawski", title = "Narzędzia promocji w handlu internetowym ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "131 - 162" }
-
Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 10 / s. 43 - 622012CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski, Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 43 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski", title = "Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "43 - 62" }
-
Systemy informatyczne w procesie obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa świadczącego usługi logistyczno-serwisowe Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 6 / s. 171 - 1892010CZYSTY TEKST
Paweł Morawski, Systemy informatyczne w procesie obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa świadczącego usługi logistyczno-serwisowe, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 6, s. 171 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Morawski", title = "Systemy informatyczne w procesie obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa świadczącego usługi logistyczno-serwisowe", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 6", pages = "171 - 189" }
-
Uwagi o urbanistyce dawnych miast biskupich na terenie obecnego województwa kieleckiego / Paweł Morawski. Opublikowano w: Ochrona Zabytków 1960 / Tom 13 / Numer 1-4 (48-51) / s. 47 - 521960CZYSTY TEKST
Paweł Morawski, Uwagi o urbanistyce dawnych miast biskupich na terenie obecnego województwa kieleckiego / Paweł Morawski., Ochrona Zabytków, 1960 / Tom 13 / Numer 1-4 (48-51), s. 47 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Morawski", title = "Uwagi o urbanistyce dawnych miast biskupich na terenie obecnego województwa kieleckiego / Paweł Morawski.", journal = "Ochrona Zabytków", issue = "1960 / Tom 13 / Numer 1-4 (48-51)", pages = "47 - 52" }
-
Wirtualizacja procesów logistycznych z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych (e-Logistyka) Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 16 / s. 141 - 1582012CZYSTY TEKST
Paweł Morawski, Łukasz Sułkowski, Wirtualizacja procesów logistycznych z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych (e-Logistyka) , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 16, s. 141 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Morawski, Łukasz Sułkowski", title = "Wirtualizacja procesów logistycznych z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych (e-Logistyka) ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 16", pages = "141 - 158" }
-
Zastosowania kodów 2D (fotokodów) w Mobile Commerce Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 6 / s. 253 - 2632010CZYSTY TEKST
Paweł Morawski, Zastosowania kodów 2D (fotokodów) w Mobile Commerce, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 6, s. 253 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Morawski", title = "Zastosowania kodów 2D (fotokodów) w Mobile Commerce", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 6", pages = "253 - 263" }