Katarzyna Rokoszewska
5 artykuły w 2 czasopismach
-
The effectiveness of the Helen Doron method — work in progress Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2003 / Tom 4 / s. 83 - 912003CZYSTY TEKST
Katarzyna Rokoszewska, The effectiveness of the Helen Doron method — work in progress , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 83 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rokoszewska", title = "The effectiveness of the Helen Doron method — work in progress ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "83 - 91" }
-
The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM) Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2006 / Tom 5 / s. 105 - 1182006CZYSTY TEKST
Katarzyna Rokoszewska, The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM) , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2006 / Tom 5, s. 105 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rokoszewska", title = "The Critical Evaluation of the Approach Underlying the Helen Doron Method (HDM) ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2006 / Tom 5", pages = "105 - 118" }
-
First and Second Language Acquisition from the Point of View of the Complexity Theory Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2014 / Tom 10 / s. 125 - 1412014CZYSTY TEKST
Katarzyna Rokoszewska, First and Second Language Acquisition from the Point of View of the Complexity Theory, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2014 / Tom 10, s. 125 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rokoszewska", title = "First and Second Language Acquisition from the Point of View of the Complexity Theory", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2014 / Tom 10", pages = "125 - 141" }
-
Implementing story-based methodology in teaching foreign languages to young learners Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2011 / Tom 7 / s. 203 - 2212011CZYSTY TEKST
Katarzyna Rokoszewska, Implementing story-based methodology in teaching foreign languages to young learners , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2011 / Tom 7, s. 203 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rokoszewska", title = "Implementing story-based methodology in teaching foreign languages to young learners ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2011 / Tom 7", pages = "203 - 221" }
-
The critical evaluation of the Helen Doron Method Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2010 / Tom 6 / s. 235 - 2532010CZYSTY TEKST
Katarzyna Rokoszewska, The critical evaluation of the Helen Doron Method , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2010 / Tom 6, s. 235 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rokoszewska", title = "The critical evaluation of the Helen Doron Method ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2010 / Tom 6", pages = "235 - 253" }