Anna Seretny
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Nauczanie języka przez literaturę, a literatury przez język - o metodzie skorelowanej w pracy z uczniami polonijnymi Opublikowano w: Filologia Polska. Roczniki Naukowe Uniwersytetu Zielonogórskiego 2022 / Tom 8 / s. 19 - 362022CZYSTY TEKST
Ewa Lipińska, Anna Seretny, Nauczanie języka przez literaturę, a literatury przez język - o metodzie skorelowanej w pracy z uczniami polonijnymi, Filologia Polska. Roczniki Naukowe Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2022 / Tom 8, s. 19 - 36
BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Lipińska, Anna Seretny", title = "Nauczanie języka przez literaturę, a literatury przez język - o metodzie skorelowanej w pracy z uczniami polonijnymi", journal = "Filologia Polska. Roczniki Naukowe Uniwersytetu Zielonogórskiego", issue = "2022 / Tom 8", pages = "19 - 36" }
-
Współczesne ujęcia kategorii rodzaju gramatycznego w polszczyźnie a praktyka (glotto)dydaktyczna – wprowadzenie Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2017 / Numer 1(19) / s. 71 - 852017CZYSTY TEKST
Anna Seretny, Wiesław Tomasz Stefańczyk, Współczesne ujęcia kategorii rodzaju gramatycznego w polszczyźnie a praktyka (glotto)dydaktyczna – wprowadzenie, Postscriptum Polonistyczne, 2017 / Numer 1(19), s. 71 - 85
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Seretny, Wiesław Tomasz Stefańczyk", title = "Współczesne ujęcia kategorii rodzaju gramatycznego w polszczyźnie a praktyka (glotto)dydaktyczna – wprowadzenie", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2017 / Numer 1(19)", pages = "71 - 85" }