Kamila Witerska
8 artykuły w 6 czasopismach
-
Coaching skills of adult education professionals Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2016 / Tom 23 / Numer 2 / s. 57 - 732016CZYSTY TEKST
Kamila Lasocińska, Kamila Witerska, Andrzej Zbonikowski, Coaching skills of adult education professionals , Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 57 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Lasocińska, Kamila Witerska, Andrzej Zbonikowski", title = "Coaching skills of adult education professionals ", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "57 - 73" }
-
2011CZYSTY TEKST
Kamila Witerska, Drama kreatywna - perspektywa rozwojowa, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Witerska", title = "Drama kreatywna - perspektywa rozwojowa", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "71 - 82" }
-
Realizacja założeń pozytywnej dyscypliny we współczesnej rodzinie Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2020 / Tom 18 / s. 97 - 1162020CZYSTY TEKST
Anna Sieczka, Kamila Witerska, Realizacja założeń pozytywnej dyscypliny we współczesnej rodzinie , Kultura i Wychowanie, 2020 / Tom 18, s. 97 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Sieczka, Kamila Witerska", title = "Realizacja założeń pozytywnej dyscypliny we współczesnej rodzinie ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2020 / Tom 18", pages = "97 - 116" }
-
Teatr forum jako egzemplifikacja edukacji performatywnej Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2018 / Tom 13 / s. 109 - 1172018CZYSTY TEKST
Kamila Witerska, Teatr forum jako egzemplifikacja edukacji performatywnej , Kultura i Wychowanie, 2018 / Tom 13, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Witerska", title = "Teatr forum jako egzemplifikacja edukacji performatywnej ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2018 / Tom 13", pages = "109 - 117" }
-
How to make a step towards future education : Teaching/learning methods in higher education for the 21st century Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2019 / Tom 16 / s. 133 - 1472019CZYSTY TEKST
Dace Siliņa, Kamila Witerska, How to make a step towards future education : Teaching/learning methods in higher education for the 21st century , Kultura i Wychowanie, 2019 / Tom 16, s. 133 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Dace Siliņa, Kamila Witerska", title = "How to make a step towards future education : Teaching/learning methods in higher education for the 21st century ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2019 / Tom 16", pages = "133 - 147" }
-
Drama czy\i teatr. Aspekt procesualny i atrybutywny projektu dramowo-teatralnego Bezsenność Jutki Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2018 / Numer 7 / s. 183 - 1902018CZYSTY TEKST
Kamila Witerska, Drama czy\i teatr. Aspekt procesualny i atrybutywny projektu dramowo-teatralnego Bezsenność Jutki, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 183 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Witerska", title = "Drama czy\i teatr. Aspekt procesualny i atrybutywny projektu dramowo-teatralnego Bezsenność Jutki", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "183 - 190" }
-
Drama - przekraczanie granic własnego doświadczenia w kontekście niepełnosprawności Opublikowano w: Forum Oświatowe 2006 / Tom 18 / Numer 2(35) / s. 207 - 2112006CZYSTY TEKST
Hanna Jastrzębska-Gzella, Aneta Madziara, Krystyna Pankowska, Kamila Witerska, Drama - przekraczanie granic własnego doświadczenia w kontekście niepełnosprawności , Forum Oświatowe, 2006 / Tom 18 / Numer 2(35), s. 207 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Jastrzębska-Gzella, Aneta Madziara, Krystyna Pankowska, Kamila Witerska", title = "Drama - przekraczanie granic własnego doświadczenia w kontekście niepełnosprawności ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 2(35)", pages = "207 - 211" }
-
"Drama : przewodnik po koncepcjach, technikach i miejscach", Kamila Witerska, Warszawa 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2015 / Tom 1 (57) / s. 337 - 3402015CZYSTY TEKST
Eugeniusz Szymik, Kamila Witerska, "Drama : przewodnik po koncepcjach, technikach i miejscach", Kamila Witerska, Warszawa 2014 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2015 / Tom 1 (57), s. 337 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Eugeniusz Szymik, Kamila Witerska", title = ""Drama : przewodnik po koncepcjach, technikach i miejscach", Kamila Witerska, Warszawa 2014 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2015 / Tom 1 (57)", pages = "337 - 340" }