Alicja Gałązka
7 artykuły w 1 czasopismach
-
2002CZYSTY TEKST
Alicja Gałązka, Spór o motywacyjne źródła twórczości, Chowanna, 2002 / Tom 2, s. 8 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Gałązka", title = "Spór o motywacyjne źródła twórczości", journal = "Chowanna", issue = "2002 / Tom 2", pages = "8 - 36" }
-
1999CZYSTY TEKST
Alicja Gałązka, Drama : metodą twórczej edukacji, Chowanna, 1999 / Tom 1-2, s. 54 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Gałązka", title = "Drama : metodą twórczej edukacji", journal = "Chowanna", issue = "1999 / Tom 1-2", pages = "54 - 68" }
-
Rola dramy w twórczej, przyspieszonej edukacji lingwistycznej Opublikowano w: Chowanna 2002 / Tom 2 / s. 70 - 862002CZYSTY TEKST
Alicja Gałązka, Rola dramy w twórczej, przyspieszonej edukacji lingwistycznej, Chowanna, 2002 / Tom 2, s. 70 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Gałązka", title = "Rola dramy w twórczej, przyspieszonej edukacji lingwistycznej", journal = "Chowanna", issue = "2002 / Tom 2", pages = "70 - 86" }
-
Drama kreatywna a inteligencja emocjonalna : przykład wykorzystania wybranego modelu badań empirycznych Opublikowano w: Chowanna 2011 / Tom 1 / s. 83 - 1042011CZYSTY TEKST
Alicja Gałązka, Drama kreatywna a inteligencja emocjonalna : przykład wykorzystania wybranego modelu badań empirycznych, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 83 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Gałązka", title = "Drama kreatywna a inteligencja emocjonalna : przykład wykorzystania wybranego modelu badań empirycznych", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "83 - 104" }
-
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej na temat "Teksty i transformacje : drama, teatr i aktywne uczenie się", Cork, Irlandia, 3-7 kwietnia 1998 roku Opublikowano w: Chowanna 1999 / Tom 1-2 / s. 89 - 911999CZYSTY TEKST
Alicja Gałązka, Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej na temat "Teksty i transformacje : drama, teatr i aktywne uczenie się", Cork, Irlandia, 3-7 kwietnia 1998 roku, Chowanna, 1999 / Tom 1-2, s. 89 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Gałązka", title = "Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej na temat "Teksty i transformacje : drama, teatr i aktywne uczenie się", Cork, Irlandia, 3-7 kwietnia 1998 roku", journal = "Chowanna", issue = "1999 / Tom 1-2", pages = "89 - 91" }
-
Drama w rozwijaniu kompetencji społecznych i emocjonalnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym Opublikowano w: Chowanna 2019 / Tom Specjalny / s. 145 - 1582019CZYSTY TEKST
Alicja Gałązka, Drama w rozwijaniu kompetencji społecznych i emocjonalnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym , Chowanna, 2019 / Tom Specjalny , s. 145 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Gałązka", title = "Drama w rozwijaniu kompetencji społecznych i emocjonalnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom Specjalny ", pages = "145 - 158" }
-
Intercultural communication through drama in the language classroom - teachers’ perspective Opublikowano w: Chowanna 2013 / Tom 2 / s. 313 - 3232013CZYSTY TEKST
Alicja Gałązka, Intercultural communication through drama in the language classroom - teachers’ perspective, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 313 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Gałązka", title = "Intercultural communication through drama in the language classroom - teachers’ perspective", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "313 - 323" }